zaterdag 8 december 2012

Typisch Hollandse dag - before and after


Ik ben een echte 'mooi weer fietser'.
Het liefst ga ik gewoon met auto, hond en camera naar het bos of een mooi meer.
Maar zomers spring ik soms toch op de fiets, vooral als we op de camping zijn, camera om mijn nek en om de paar minuten sta ik dan weer stil voor een foto...tot grote frustratie van mijn gezin vaak, want ik raak altijd achterop :))

Voor deze foto's waren we onderweg voor een
fiets-puzzeltocht van de camping...heel erg gezellig, al moest ik af en toe hard trappen om de rest weer in te halen!!
Het leuke van dat soort tochten is dat je op plekken komt waar je normaal niet zo snel heen fietst, dus het was absoluut de moeite waard...en daarnaast ook nog eens reuze gezellig.







Hollandse-Molen---Noord-Holland
Before and After


Geen opmerkingen:

Een reactie posten