zondag 23 december 2012

Winter Collage + "before and after" werken

Zoals beloofd is hier weer een Collage....een klein beetje breek ik mijn belofte wel, want ik zou er een maken met "summer skies", maar ik vond deze toch toepasselijker voor deze tijd van het jaar :)
Ook heb ik weer een paar leuke "Before and After werken" toegevoegd.




Ik heb verder eerlijk gezegd niets nieuws gecreĆ«erd, maar heb nog wel een before and after van een oude creatie die ik jullie niet wil onthouden. Ik heb deze gemaakt voor een contest op Flickr en gewonnen, dus best wel de moeite van het vermelden waard :)



De volgende Foto is gemaakt door mijn dochter, toen zij met haar 'toen nog' vriend op vakantie waren naar New York:
Yelow Cab --Time Square-New York
** edit 25-01-2013: misschien wel leuk om te vermelden dat ik van deze foto net een canvas doek heb verkocht van (100 x 95 cm) in mijn printshop bij Werk aan de Muur
Fijne kerstdagen allemaal en voor 2013 wens ik iedereen 365 dagen lang geluk,liefde en een goede gezondheid!

2 opmerkingen:

  1. Ha Von,

    Ik wens jou en je familie natuurlijk ook het allerbeste voor 2013 en hoop dat je werk een succes wordt.
    Het ziet er i.i.g. erg goed en mooi uit.

    Groetjes

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anneke, Ik ga mijn best doen het komende jaar :)
      Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2013.

      Verwijderen