maandag 3 juni 2013

Baby Pigeon


Zo schattig, een nestje met baby duifjes in mijn tuin op de camping. Als je heel goed kijkt zie je het 2de vogeltje er ook in zitten en ik vermoed dat er ook nog een derde in zit. Mamma duif had geen zin om op de foto te gaan, toen ze me zag aankomen met mijn camera ging ze er als een speer  vandoor.Het nest zat hoog in de boom, dus ik moest op een tuinstoel klimmen met mijn camera op het statief in mijn hand en zo omhoog gestoken de foto's gemaakt, geen idee of ik goed aan het richten was :) Grappig om te zien dat ze helemaal ingepakt zitten. Die duiven zijn echt wel super ouders, vind je niet? 

Vooral op de 2 de foto is goed het duifje te zien. Volgende keer zoek ik er een ladder bij, misschien dat ik dan kan zien wat ik doe, al vind ik wel dat ik ze er aardig op heb staan :))
Spreek jullie later weer!
Hug Yvon.  
Koop mijn werk op dibond, canvas, poster en ingelijst op Werk aan de Muur 

Baby Pigeon by Yanieck_of and on ♥♥






Deze foto's staan niet in mijn 'werk aan de muur' shop

4 opmerkingen:

  1. Ik weet niet wat ik nu precies zie? Is dat de kop of de kont??? groet Lida Bruinen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lida, leuk je hier te zien.
      Het is inderdaad erg lastig te zien, ik moest ook even goed kijken hoe het nou zat :) Ik heb er een fotootje bijgeplaatst, zodat je goed ziet waar het kopje zit. Ze hebben een soort van bontjasje aan of zoiets, Wij hebben een blonde Labrador, en ik denk dat ze van de losgekomen haren een soort van warm huisje hebben gebouwd om de kleintjes heen...schattig hè :)

      Verwijderen
  2. Het is wel heel moelijk te zienYvon. Lijkt na de uitleg nog steeds op een schaap ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja ze zijn goed verstopt Jan.
      Op de 2de foto kan je het nu wel goed zien toch?

      Verwijderen