vrijdag 14 december 2012

Paddenstoel collage

Af en toe is het heerlijk om gewoon even te scrollen op het internet, beetje inspiratie op doen zeg maar :)
Gisteravond kwam ik een leuke blog tegen met een mooie collage van "Spring Skies" en aangezien ik nog een hele berg foto's heb van paddenstoelen vond ik het een leuk idee om ook zo'n collage te maken.





Toen ik hem af had bedacht ik me dat het een leuk idee is om iedere week (of om de week) te gaan maken, steeds weer met een nieuw thema.
Volgende week krijgen jullie een versie van mijn "summer skies"
Voor die week erna weet ik nog even geen thema te bedenken, dus hebben jullie een tip dan hoor ik het graag.

Fijn weekend,

Huggiessss xxx Yvon


2 opmerkingen:

  1. Oh my goodness, this is incredible! WOW! What gorgeous photos.... they are just lovely! :-) What an amazing variety of mushrooms. Beautiful collage!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Karli, for your nice comment and for this great idea :)

      Verwijderen