woensdag 12 december 2012

Aanpassing in de Kerst actie en some Before and After werken!

Kleine aanpassing in de Kerst actie bij Werk aan de Muur 
Bestellingen op Canvas gedaan VOOR 18 December 2012 ontvang je nog voor de Kerst en geven je een korting van 11%!
Alle overige bestellingen gedaan VOOR 31 December 2012 geven je een korting van 10%!!!





Ik heb ondertussen ook nog wat nieuw werk gemaakt en ge-upload naar mijn winkel.



Bij dit werk heb ik alleen de belichting aangepast en wat meer diepte gegeven,
als je hem groot aan de muur hebt hangen maken de lichte correcties het verschil :)
Regen Druppels

Deze bloemen stonden prachtig te zijn aan de waterkant, de wind blies ze zacht over het water heen waardoor ik prachtige foto's kon maken.

Ik heb de belichting van de foto wat verzacht omdat hij vrij somber was en een saaie achtergrond had, daarna heb ik hem bewerkt met een textuur waardoor het een mooie en zachte en rustgevende print is geworden.
Wild Flower




Geen opmerkingen:

Een reactie posten