vrijdag 17 juli 2015

Even een kleine update over mijn studie... 
Mijn studie loopt lekker, het einde is in zicht en ik zie mijn foto's met sprongen vooruit gaan  :) 
Enige nadeel is dat het steeds moeilijker wordt om te kiezen...en vooral ook om weg te gooien, voor een chaootje als ik kan dat wel eens voor problemen zorgen....maar er zijn ergere dingen...toch? :) Genoeg gekletst, eerst maar even wat werk showen weer :) 
Heb je zin om te reageren...doe dat gerust, vind ik alleen maar leuk. 

Liefs, Yvon X

De laatste les ging over verschillende belichtings--toepassingen bij portret fotografie
spannend want ik heb ze net ingestuurd voor beoordeling.... :) 





 Deze les ging over "high key" en "low key"
Ik mocht deze les over doen, want mijn eerste inzending was niet zo best...deze waren beter gelukt en heb ik een dikke voldoende voor gekregen...pfff was etg lastig deze. 


Deze les ging over het omzetten van een kleurenfoto naar zwart wit. Ik ben van oorsprong een photoshopper, dus koste me geen moeite...behalve het uitzoeken van de geschikte foto, zoals ik al zei...dat kost me veel moeite :p...dus een dikke voldoende hiervoor. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten